تصویب طرح پهنه‌بندی حریم شهر مشهد برای اولین بار در شورای عالی شهرسازی و معماری کشور انجام بیش از ۴ کیلومتر حفاری تونل خط‌۴ قطارشهری مشهد بهره‌برداری از کندروی بزرگراه پیامبراعظم(ص) و بوستان خطی بزرگراه امام‌علی‌(ع) مشهد در تابستان ۱۴۰۳ شهروند خبرنگار | درخواست جمع‌آوری نخاله‌های ساختمانی در یکی از کوچه های بلوار امیریه‌ مشهد + پاسخ گذری بر تاریخ کوچه وحدت ۲۵ که روزگاری چسبیده به برج و باروی مشهد بود گلایه ساکنان بهمن‌۱۹/۴ مشهد از معضل رهاشدگی اراضی بزرگ‌مقیاس این محدوده برش ۸۲۴ اسکلت ساخت‌وساز غیرمجاز در سال ۱۴۰۲ ورود ۴۱۰ اتوبوس‌جدیدبه مشهد تا پایان سال حریم امن مشهد برای سرمایه‌گذاران با تأیید طرح پهنه‌بندی حریم شهر نجات بانوی مبتلا به سکته مغزی فریمانی از طریق اورژانس هوایی هوای چهار منطقه کلانشهر مشهد در شرایط سالم قرار گرفت (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) تایید بیمه تامین اجتماعی ۱۰۹ هنرمند صنایع دستی در مشهد اعمال قانون هزار و ۶۴۸ دستگاه خودرو حادثه‌ساز در مشهد | ۸۲ نفر درتصادفات رانندگی طی ۲۴ ساعت گذشته مصدوم شدند (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) ترافیک پر حجم در بزرگراه آزادی و طول بلوار ملک آباد تا فلسطین در مشهد (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) ویدئو| نشست خبری سخنگوی شورای اسلامی شهر مشهدمقدس با اصحاب رسانه (۸ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳) شهردار مشهد: به‌زودی، مسیر «ره‌باغ رضوان» در محدوده حرم مطهر رضوی بازگشایی می‌شود ۱۰۶۵ درصد رشد اعتبارات عمرانی منطقه‌۲ شهرداری مشهد از ابتدای فعالیت شورای ششم گزارشی از فراز‌و‌فرود‌های الیت که هنوز بعد از ۱۳‌سال، دل‌خوری برخی راننده‌ها را به دنبال دارد اعمال قانون هزار و ۸۰۶ دستگاه خودرو حادثه ساز در مشهد | ۸۱ دستگاه خودرو متخلف توقیف شدند (۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

جزئیات راهپیمایی ۲۲ بهمن در مشهد | رژه خودرویی در خیابان‌های شهر

  • کد خبر: ۹۸۷۲۳
  • ۲۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۸
جزئیات راهپیمایی ۲۲ بهمن در مشهد | رژه خودرویی در خیابان‌های شهر
مراسم سالروز پیروز‌ی انقلاب اسلامی هم‌زمان با سراسر کشور در مشهد برگزار می‌شود.

لاله سادات کوثری | شهرآرانیوز؛ هم زمان با سراسر کشور و مطابق مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا برای شهر‌های قرمز، فردا مراسم ۲۲ بهمن در مشهد نیز به صورت رژه خودرویی و موتوری و با پیش بینی حضور بیش از ۳‌هزار دستگاه خودرو در مشهد برگزار می‌شود.

در این باره رئیس شورای هماهنگی تبلیغات خراسان رضوی در نشست خبری تشریح برنامه‌های ۲۲ بهمن در مشهد گفت: امشب هم زمان با سراسر کشور، شهروندان مشهدی و هم استانی سر ساعت ۲۱ بانگ ا.. اکبر سر خواهند داد.

حجت الاسلام محمد سلطانی افزود: هم زمان با این مراسم در سراسر شهر به مناسبت آغاز چهل وچهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی نورافشانی در ۴۴ نقطه از مشهد برنامه ریزی شده است. وی ادامه داد: ۱۵ نقطه از ۴۴ مراسم نورافشانی با همکاری شهرداری مشهد و در نقاط مهم و عمومی‌تر شهر برنامه ریزی شده است. همچنین ۲۰۰ تشکل و مسجد و در اجرای این برنامه همکاری خواهند کرد.

مراسم ۲۲ بهمن در ۳۳ شهرستان استان

وی با بیان اینکه بانگ ا... اکبر هم زمان در حرم مطهر رضوی، مساجد، حسینیه‌ها و در منازل شهروندان سرداده خواهد شد، افزود: بانگ ا... اکبر و مراسم نورافشانی ویژه امشب در جبل النور کوهسنگی نیز توسط لشکر ۷۷ ثامن الائمه (ع) برگزار خواهد شد.

سلطانی افزود: مراسم باشکوه یوم ا... ۲۲ بهمن در ۳۳ شهرستان استان برگزار می‌شود. در شهرستان‌های زرد و نارنجی راهپیمایی مردمی و در شهر‌های قرمز هم راهپیمایی خودرویی و موتوری پیش بینی شده است.

راهپیمایی موتوری و خودرویی؛ ساعت ۹ صبح از میدان ۱۵ خرداد

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات خراسان رضوی اظهار کرد: در مشهد به دلیل وضعیت قرمز کرونایی راهپیمایی خودرویی و موتوری روز ۲۲ بهمن سر ساعت ۹ از میدان ۱۵ خرداد به طرف میدان بیت المقدس برگزار می‌شود.

سلطانی بیان کرد: خیابان‌های خرمشهر، جمهوری اسلامی، فدائیان اسلام و بهار را نیز زیرپوشش رژه خودرو‌ها قرار خواهیم داد و موتورسواران از چهارراه دانش غربی و شرقی تا حرم مطهر رژه موتوری خواهند داشت.

وی اظهار کرد: در طول مسیر رژه، حدود دوازده پایگاه بسیج به توزیع کارتن پلاست، تراکت، پرچم و بادکنک میان خودرو‌ها اقدام می‌کنند. تأمین اعتبار این اقدامات نیز خودجوش بوده و بر اساس کمک و مشارکت مردمی تأمین شده است.

رئیس مجلس، سخنران مراسم

وی بیان کرد: شهروندان برای دریافت اقلام تبلیغاتی در این روز می‌توانند به نواحی مقاومت بسیج یا غرفه‌های توزیع اقلام تبلیغاتی واقع در مسیر‌های منتهی به خیابان امام رضا (ع) مراجعه کنند.

سلطانی گفت: شهروندان بعد از انجام رژه خودرویی ساعت ۱۱ روز جمعه در حرم مطهر رضوی از بیانات رئیس مجلس شورای اسلامی استفاده خواهند کرد و مراسم را با ادای نمازجمعه و ایراد قطعنامه ۲۲ بهمن بین دو نماز به پایان خواهند رساند.

گل باران هوایی خیابان امام رضا (ع)

وی با بیان اینکه گل باران هوایی خیابان امام رضا (ع) با چرخ بال هوانیروز و با حمایت شهرداری مشهد انجام می‌شود، افزود: در ۲۲ بهمن علاوه بر راهپیمایی خودرویی و موتوری راهپیمایی مجازی به نشانی www.bahman۱۴۰۰.ir برای علاقه‌مندان برگزار خواهد شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات خراسان رضوی در تشریح نقاط محوری نورافشانی امشب توسط شهرداری نیز بیان کرد: میدان احمدآباد، میدان امام حسین (ع)، میدان شهدا، میدان جانباز، میدان ۱۷ شهریور، مقابل آرامگاه خواجه ربیع، بولوار امت نبش امت ۲، بوستان وفا، چمن بوستان ملت، چهارراه برق، خیابان پنجتن ۴۵ (فرهنگ سرای انقلاب)، شهرک شهیدباهنر (مقابل سالن شهید باهنر)، مقابل سینماسیمرغ، تقاطع آزادگان و ساختمان معاونت فرهنگی شهرداری ثامن واقع در نواب ۱۲ مراکز محوری نورافشانی امشب خواهند بود.

سلطانی گفت: در دهه فجر امسال در قالب هفتصد برنامه محوری ۱۸ هزار برنامه اجرایی توسط ۲۶ کمیته در استان پوشش داده شده است.

سرویس دهی رایگان اتوبوس رانی به نمازگزاران مشهدی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، مدیرعامل سازمان اتوبوس رانی شهرداری مشهد نیز از سرویس دهی رایگان به نمازگزاران در روز جمعه ۲۲ بهمن خبر داد.

علی اصغر نیشابوری گفت: برابر مصوبه شورای اسلامی شهر مشهد و با توجه به برگزاری مراسم ۲۲ بهمن به صورت خودرویی، سرویس دهی رایگان به نمازگزاران بعد از نمازجمعه تا ساعت ۱۵ انجام خواهد شد.

وی افزود: این سرویس دهی در خطوط یک و سه بی آرتی و خطوط ۱۲، ۵۰، ۶۲، ۸۲، ۸۶ و ۲۱۰ به مردم مؤمن و انقلابی مشهد ارائه می‌شود.

محدودیت‌های ترافیکی

حسنعلی امامی، رئیس پلیس راهور مشهد نیز اعلام کرد که برای سهولت در راهپیمایی ۲۲بهمن، از شهروندان درخواست می‌شود که از ساعت۲۳ امشب تا پایان راهپیمایی ۲۲بهمن از پارک کردن خودرو در خیابان امام‌رضا (ع) (از میدان ۱۵خرداد تا ابتدای زیرگذر حرم مطهر رضوی) و خیابان اندرزگو خودداری کنند.

همه مبادی ورودی به میدان ۱۵خرداد، بسیج، دانش و بیت المقدس نیز مسدود می‌شود. خودرو‌هایی که در این مسیر‌ها پارک کنند، به مکانی دیگر منتقل می‌شوند و اطلاع رسانی خواهد شد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->